Jak wykorzystać Sellizer w branży marketingowej?

Sellizer to praktyczne narzędzie, przeznaczone do analityki, automatyzacji i predykcji sprzedaży. Jego głównym celem jest zwiększenie efektywności oraz przyspieszenie procesu ofertowania, będącego stałym elementem prowadzenia działań marketingowych. Sellizer może być zintegrowany z systemem CRM, Outlookiem oraz innymi aplikacjami wspierającymi sprzedaż, bądź też pracować w pełni samodzielnie.

Jak działa Sellizer?

Sellizer działa w bardzo prosty sposób – po wysłaniu oferty klientowi, przekazuje powiadomienie o jej otwarciu oraz pakiet przydatnych informacji. W ten sposób można np. dowiedzieć się, jak długo dana oferta była przeglądana, które aspekty wzbudzały największe zainteresowanie oraz jakie elementy wymagają poprawy. Po wysłaniu oferty, handlowiec może zdalnie omawiać ją z klientem i jednocześnie przeglądać statystyki. Sellizer posiada też funkcję automatycznych follow-upów, pozwalających na bezpośrednie wysyłanie do klientów wiadomości zgodnie z wybranymi regułami. Nie bez znaczenia pozostają inne dodatki automatyzujące pracę – np. możliwość korzystania z formularzy do zbierania leadów.

Jakie zastosowania ma Sellizer?

Sellizer ma bardzo wiele praktycznych zastosowań, do których należą chociażby kampanie leadowe. Wystarczy jedynie wybrać popup do leadów, który następnie umieszczany jest na stronie internetowej. Reklama pojawi się wówczas, gdy osoba odwiedzająca witrynę będzie chciała zamknąć zakładkę. W przypadku pozostawienia danych, potencjalny klient otrzyma z Sellizera obiecaną treść, a następnie zostanie prowadzony przez follow-upy oraz bezpośrednio przypisany do handlowca. Narzędzie to pozwala też na tzw. podgrzewanie leadów, czyli automatyczne wysyłanie follow-upów do kontaktów oraz serwowanie reklam osobom, które mimo zapoznania się z ofertą nie są jeszcze gotowe na zakup. Sellizer daje też możliwość selekcji leadów, dzięki której handlowiec może rozmawiać wyłącznie z faktycznie zainteresowanymi klientami.

Sellizer w agencjach marketingowych

Ogromna ilość funkcji sprawia, że Sellizer w agencjach marketingowych może się okazać niezwykle pomocny. Z pomocą cotygodniowych raportów da się sprawdzić efektywność pracowników, co przyczynia się do lepszego zarządzania zespołem sprzedażowym. Funkcja ta jest nieoceniona np. w sytuacji, gdy oferty wysyłane przez handlowców nie są przeglądane przez odbiorców. Sellizer pozwala też na łatwe wysyłanie do inwestorów pitch-decków czy faktur z follow-upami. Do ciekawych funkcji należy też prospecting, czyli możliwość szybkiego składania dużej liczby ofert oraz pełnej automatyzacji tej czynności.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *